אם הזמנת חבילת שיעורים באתר אך עדיין לא בוצע תשלום – ניתן לבטל את החבילה ישירות דרך חשבון התלמיד שלך.
איך מבטלים?
-
היכנס לחשבון שלך באתר.
-
עבור ללשונית היומן.
-
אם החבילה עדיין לא שולמה – תופיע לך אפשרות לבטל אותה בלחיצה על כפתור "ביטול" בלשונית השיעור.
לא הצלחת לבטל בעצמך?
במידה ולא הצלחת לבטל את החבילה (למשל הופיעה הודעה שכבר לא ניתן לבטל את השיעור לבד), יש לפנות למורה ישירות כדי לבטל אותה.
פרטי המורה מופיעים בלשונית "המורים שלי" בחשבון שלך באתר:
ליד שם המורה יופיע כפתור בצורת טלפון:
בלחיצה עליו ייחשפו פרטי ההתקשרות של המורה דרכם ניתן ליצור קשר.